پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

پارسا جیگر مامان وبابا

مامان جون دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمممممم

1391/8/16 1:26
نویسنده : نسرین
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم الان ساعت یک شب است و دیگه شما الان در خوابخواب هستیخمیازه مامان خیلی نگران واکسن شما هست ناراحتفردا واکسن داری چند روز هست که خیلی مامان رو اذیت میکنی گاوچران خیلی دوستت دارم مامان جون بغل از روزی که تو رو دارم تازه معنی مادر شدن رو میفهمم اون روز یک نفر ازم پرسیداگر انقدر پارسارو دوستداریبامن حرف نزن تو رو ترک کنه چیکار می کنی گفتم فقط شاد سالم باشه هرجا باشه من فقط عکسش برام بسهماچ مامان جون دلم میخواد یک پسری بافهم  با ادبی باشی که هر کسی که کنار تو هست لذت ببره از خود راضی من اطمینان کامل دارم تو یکی از بزرگ ترین مرد های جهان هستی مژه                     مامان جون دوستتت دارم بغلبغلبغلمامان جون دوستت دارمماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله الی
18 آبان 91 2:18
مطمئنا پارسا مرد بزرگی خواهد شد با داشتن مادری مثل تو
ثنا
18 آبان 91 16:08
وای درکت میکنم واکسن یکی از سخت ترین مراحل دوران نوزادی بچه هاس